Masz problem z Planem postępowań? Podpowiadamy co zrobić.
Chcąc opublikować Plan Postępowań, w pierwszej kolejności zaloguj się na konto podmiotu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś przejdź tutaj „Zarejestruj się”.
Następnie Supervisor podmiotu musi przypisać użytkowników do Podmiotu i nadać im stosowne uprawnienia (Supervisor może także nadać sobie takie uprawnienia): Publikator planów, Rejestracja planów, Przegląd planów, Aktualizacja planów.
Następnie po wejściu w kafelek „Moje plany” należy kliknąć przycisk „Dodaj plan”. Należy wypełnić pole dotyczące roku za jaki jest publikowany plan, następnie należy kliknąć przycisk „Utwórz” i do tak utworzonego planu należy kolejno dodawać pozycje planu.
Po zakończeniu uzupełniania Planu można go opublikować w BZP klikając przycisk „Opublikuj”, ale zanim to nastąpi w pierwszej kolejności pojawi się komunikat z pytaniem, czy na pewno chcesz opublikować Plan. Jeśli w dalszym ciągu chcemy dokonań publikacji klikamy „Tak, chcę opublikować” i następuje publikacja Planu. O sukcesie publikacji poinformuje Cię komunikat, który pojawi się w prawym górnym rogu o treści „Pomyślnie opublikowano!”.