Informacja dot. pracy Infolinii 24 i 31 grudnia 2024 r.
Szanowni Państwo
Uprzejmie informujemy, że w związku ze świętami Bożego Narodzenia oraz zbliżającym się końcem roku, nastąpią zmiany w godzinach pracy Infolinii Platformy e-Zamówienia.
24 grudnia (Wigilia) oraz 31 grudnia (Sylwester): Infolinia 22 458 77 99 będzie dostępna w godzinach 8:15-14:00.
Prosimy o uwzględnienie tych zmian przy planowaniu kontaktu z naszym zespołem w tych dniach.
W pozostałe dni Infolinia działa zgodnie z standardowym harmonogramem.
Jeśli potrzebują Państwo pomocy lub mają pytania, zachęcamy do korzystania z Infolinii w podanych godzinach lub do kontaktu poprzez inne dostępne kanały wsparcia.
Dziękujemy za zrozumienie i życzymy Państwu pogodnych i radosnych świąt.
Z poważaniem
Zespół Platformy e-Zamówienia