Strona główna – e-Zamówienia

Informacja dot. pracy Infolinii 24 i 31 grudnia 2024 r.

  • 23/12/2024

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w związku ze świętami Bożego Narodzenia oraz zbliżającym się końcem roku, nastąpią zmiany w godzinach pracy Infolinii Platformy e-Zamówienia.

24 grudnia (Wigilia) oraz 31 grudnia (Sylwester): Infolinia 22 458 77 99 będzie dostępna w godzinach 8:15-14:00.

Prosimy o uwzględnienie tych zmian przy planowaniu kontaktu z naszym zespołem w tych dniach.

W pozostałe dni Infolinia działa zgodnie z standardowym harmonogramem.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy lub mają pytania, zachęcamy do korzystania z Infolinii w podanych godzinach lub do kontaktu poprzez inne dostępne kanały wsparcia.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy Państwu pogodnych i radosnych świąt.

Z poważaniem

Zespół Platformy e-Zamówienia

eZamówienia w liczbach

Wartość rynku zamówień publicznych.

137 014

Liczba opublikowanych ogłoszeń w BZP.

Moje Konto

Zaloguj się Zarejestruj się