BZP – optymalizacja mechanizmu tworzenia ogłoszenia z wieloma częściami
Uprzejmie informujemy, iż wprowadziliśmy działania optymalizacyjne w zakresie tworzenia ogłoszeń z wieloma częściami.
Aktualnie dostępne produkcyjnie rozwiązanie uległo poprawie i modyfikacjom w ramach następujących elementów:
- sposobu wyświetlanie i wprowadzanych części;
- sposobu wyszukiwania i wprowadzania kodów CPV;
- wydajności i responsywności.
Jednocześnie informujemy, że wprowadzono funkcjonalność inspekcji błędów w roboczej wersji formularza.
W celu skorzystania z funkcjonaliści inspekcji błędów w przypadku wypełnienia danej sekcji ogłoszenia (np. sekcja 1) po kliknięciu przycisku „Zapisz i Weryfikuj” system weryfikuje wypełnione pola w danej sekcji. Jeżeli któreś z pól obowiązkowych nie jest wypełnione to na okienku z inspekcją błędów pole, które nie jest uzupełnione zostanie wyświetlone. Jeżeli jednak wszystkie dane w sekcji są poprawnie wypełnione w zakresie pól obowiązkowych to po kliknięciu przycisku „Zapisz i Weryfikuj” system przeniesie Państwa na podsumowanie ogłoszenia tylko z możliwością edycji i powrotu do innych niewypełnionych jeszcze sekcji w zakresie pól obowiązkowych. W przypadku przejściu na ostatni ekran i kliknięciu „Zapisz i zakończ” pojawi się inspekcja błędów, na której widoczne będą błędy dot. nie wypełnienia pól obowiązkowych w całym ogłoszeniu. Jeżeli nie będzie błędów to inspekcja się nie pojawi i będzie można zapisać, zatwierdzić i opublikować ogłoszenie.